Doma som vydrzala tri tyzdne aj nejaké drobné


Presne tri týždne aj nejaké drobné. Za ten čas som stihla zas veľa. Prvý deň som bola odhodlaná ísť na úrad práce a do poisťovne. Avšak jet lag ma dohnal, tak že som spala do 12 a potom už nastali dovolenky - veľkonočné dovolenky. Takže prečkať tri dni, plné vybaľovania vecí, prania, vybaľovania krabíc z USA, triedenie starého oblečenia a podobne. Následne návštevy rodiny kade tade, veľa kávičiek v meste a druhý týždeň keď ma Bánovce omrzeli, kúpila som si dva resp 3 lístky a už to išli. Prvá zastávka bol Zvolen (aka udržujeme vzťahy aj po výške, videli sme hokejový západ, niekto ma oblial pivom a cez prestávky sme trsali do rytmu), následne Košice, následne Snina, následne Nová Sedlica a spiatočný lístok do Trenčína.

Najvýchodnejšia dedina na Slovensku!
Komu nie je jasné, v Novej Sedlici sa hovorí prevažne rusínsky, čo je moc už aj na mňa. Takže ďakujem Ľudke za ubytovanie a prekladateľské služby. Hoci sa všetci mocne snažili na mňa len slovensky. Týždeň zbehol ako voda.. Posledný týždeň, zas lúčacie kávy a balenie batožiny a veľa myšlienok o tom aké bude Rakúsko.. 


dom dedka Večerníčka <3

Pridať popis


Zemplínska šírava a veľa spomienok


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*