3 dni v NYC

Doobeda 03/10/2016 som vystúpila v New York City a prvé kroky mierili smer hostel - kde som odložila batožinu, prezliekla sa a vyrazila blúdiť v New Yorku. Bývala som nenormálny kúsok od Empire state building! Takže to bola moja zastávka! Na ceste nahor (86 poschodí!!) mi zobrali z batožiny zámok na môj locker a potom som blúdila a hľadala security ešte raz, aby som si mohla môj zámok vziať späť - akože už menej komplikovane by to nešlo!


Ďalšia zastávka bola Top of the rock - kde bol výhľad zo 70. poschodia na Empire state building a tiež na opačnú stranu na Central park. V oboch budovách som trochu blúdila - akože hľadať výťahy a schody na vyhliadky. Samé komplikácie.
Výhľad na central park z Top of the rock

Grand central terminal - stanica s nenormálnym štýlom!

Columbus centre - na ceste do múzea!
Ďalej následovali Love sculpture, Central park s kamarátkou au-pair - vlastne spolu sme cestovali cez Kaliforniu a aj naspäť na Slovensko! S ferry som sa odviezla k Soche slobody, následne na menší ostrov, kam prichádzali imigranti a odtiaľ som prešla pešo až po Empire state - čo bola prechádzka s veľkým P! Okrem toho som sa viezla autobusom. Po New Yorku! To je adrenalín!

slečny, ktoré pozerali zaniete Gossip girl - určite vedia ;)

central park - aka zablúď a nájdi tieto pekné zákutia!

ta známa budova z Priateľov!! - Greenwich village
 Prešla som si obe múzea - metropolitné múzeum MET, múzeum prírodnej histórie, 09/11 múzeum _ oplatí si kúpiť City Pass, ale v rámci NYC som nikdy nebola prednostne vybavená!!! (Napríklad v Chicagu som išla všade hneď) Prešla som si Columbus center, dala dobré smoothie v Healthy living alebo Whole foods?, ďalej 5th Ave, Bryant Park - schrupla som si praclík!!! (milujem praclíky) na schodoch pred verejnou knižnicou - Public Library.

Flat iron building

môj hostel - štýl!

Socha Slobody!
Za necelé tri dni som toho videla nenormálne veľa a všetko som prešla peši, až na tú cestu autobusom a v nedeľu ráno som pred piatou ráno brala taxik!, pretože Uber ma hneď sabotoval. A následne sa išlo smer JFK a následne LAX!! <3
Au-pair rok mi veľa dal - veľa vzal a spomienky mám navždy! Niektoré spomienky si takto môžem uložiť do blogu a podeliť sa s nimi... Hoci som mala telefón stále v ruke - nemohol zachytiť to, čo som videla a zažila :)

bull na Wall street - busy guy, tho ! -vymotať sa na Wall street tiež neblo jednoduché, pretože tam bola nenormálne veľa rekonštrukcia!


prechádzka okolo Hudson river - nenormálne veľa zelene a výhľad na New Jersey! 

One world trade center


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*