2 a viac "kusov" detí, lampáše a novinky

Po "novom" si píšem poznámky do mobilu a potom to pretvorím v blog. Blogy píšem jedine v posteli,keď mládež ľahne, zaspí a začne dobíjať baterky. Už sa mi stalo, že o pol piatej mi mladá klope na dvere s otázkou koľko je hodín alebo pol tretej prišiel mladý s plačom, že papi ešte nie je doma (HM v nemocnici, HD bol za ňou a tak som strážila :))

Späť k meritu(ooooo) veci. Už sa mi podarilo mať na krku menšiu oslavu (samozrejme za prítomnosti HD a HM, takže to nebolo tak schlimm) našej mladej - mala osem, takže to znamenalo osem hostí plus (najskôr unavili trampolínu, v záhrade si spravili preteky v 2 družstvách, nasledovala Reise nach Jeruzalem - stoličkový tanec tj hudba sa zastaví a jeden ostane stáť, ďalej balónový tanec alebo kŕmenie sa poslepiačky.. ); postrážiť decká, kým mala HM skúšku celej hudobnej skupiny alebo naposledy som bola s mojimi deckami a ešte s deckami od suseda, ktoré tu boli na prázdninách (trampolína, ihrisko a nakoniec lezenie na strom - jabloň a orech vyhrávajú! :)). Zatiaľ si to užívam. Ja som jedináčik, takže toto je niečo nové a tak mi hluk, krik alebo plač nevadí (mladá na mňa skúša často, ale ja "vypnem" a čakám).

Bez tak,keď mám voľno chodím sa vyvetrať von sama, s podcastom v ušiach a len tak "bezcieľne" sa motám po dedine.




Což o to.. Ako zabaviť takú hordu detí ? Myslím, že sa mám ešte veľa učiť.

Zatiaľ zabralo: sladkosti (najlepšie malé kúsky ako russisch Brot, cukríky, Kaumbonbons, gumové medvedíky a pod.), aspoň pol litra nejakej tekutiny - deti boli nenáročné a tak stačil džús a dokonca! aj minerálka a neodmysliteľne SLAMKA! Slamka urobila nápoj tak atraktívny, až no! (Inak ideme si na motte, že nahnevané dieťa je len smädné. O:-))

Určite sa chcú decká vyblbnúť na trampolíne, vyliezť na strom, hrať sa na pirátov (naposledy som bola rukojemník :D ) a dievčatám prišlo vhod švihadlo, ktoré malo naposledy veľký úspech. Pokiaľ bolo možné, vybrali sme sa na ihrisko. To hovorí samo za seba - za pekného počasia, tam stretnú decká iné decká a ja mám o program postarané - húpačky, šmýkalka alebo obyčajné lezenie.
Za škaredého počasia funguje Človeče, nehnevaj sa (naša mladá sa vždy oduje, keď prehráva, takže o to viac ma to baví hrať - bin gemein - ja viem :D ), pexeso, stolné hry a/alebo duplo, lego a stavebnice.

Inak.. Naposledy sme boli na väčšej akcii s deťmi v škôlke. Nemala som na starosti síce ostatné deti, pretože tam boli ich rodičia plus vychovávateľky. Ale ako program na poobedie stačilo.Išlo o Latern(e)bastelnaktion alebo tak nejak tj stavali sme kvázi lampáše, do ktorých nesmie ísť sviečka :D Mňa to zabavilo vyše ako mladého, pretože on len vystrihol všetko, čo som obkreslila ja atď. Strávili sme pri tom viac ako dve hodiny a rozhodne bolo zase raz o program postarané :)

Drachen - Drak

Bis bald :)

 2.11. nastáva menšia aktualizácia - Baby ist da - prvé slová mladej po tom čo zaklopala asi o pol 8 na dvere. :) Teraz je celý barák na návšteve a ja si užívam chvíle voľna venované káve a praniu (až jedna "várka" tmavého a čierneho - netreba sa báť :D ).

Medzičasom som poverila profesiu (konkrétne som si nastavila "agenta")  a začínajú mi chodiť ponuky na stáže, internshipy alebo skrátené úväzky (BA, TN, PD alebo BN). Už je na čase zisťovať, čo budem robiť za necelý rok na rok, kedy začnem vybavovať moju cestu smer USA ^^ Takže plány mám, prehľad príde čoskoro, možno motyka vystrelí a ja získam nejakú zaujímavú pracovnú skúsenosť (brigády a doučko nerátam :))

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*