Was gibt's neues - čo je nové

Okrem Baby (svoju Gast Mutter som nevidela už týždeň, akurát sme si vymenili pár sms) asi nič. Neznášam otázky typu - Ako sa máš alebo čo nové. Nechám si to "patentovať".
Inak, chystám sa smer mestečko Kirchheim (dlho plánované) - asi 4000 obyvateľov, od nás je to autobusom asi 10 minút a samá príroda. Takmer celú dedinu som prešla po svojich za necelú polhodinu. Jediné, čo ma ako tak zaujalo boli pekárne "na každom rohu", kde si môže človek ku koláču sadnúť, dať si kávu a vychutnať :)
Na začiatku natrafím na Subway (Burger King a aj Mc Donald's) a Puma Outlet (plus Trigema a LLoyds). Na jedlo zatiaľ jedine do Subway-u, hoci som bola s Hahn u Vietnamcov a ona objednala vo vietnamčine. Cool! Späť k veci.
Nechcem si nechať poslať zimné veci z domu, čo mi umožňuje nakúpiť botky na jeseň/zimu tu a taky bundu. Čo znamená, že zistím, aké ceny tu majú. Koľko pýtajú za veci, ktoré nájdem aj u nás na Slovensku. Ten pocit, že sa dobre zabavím (že som sa aj zabavila!)... Či na cenách alebo výbere.
Aktuálne - v živote do toho minimestečka už! nepôjdem. Prechod by som hľadala len márne. Ostrov so semafórmi nerátam. Ku všetkým obchodom som chodila obkľukami, pretože boli nejak divné oplotené, žiadne chodníky rozumne k tomu urobené a nato ešte pršalo.






Ha! Kecám! Predsa mám niečo nové. Nie je to svetoborné ani prevratné. Bola som v banke pre pin a kartu. To ako som tri dni nemohla dostať účet je príbeh sám o sebe. Nie je zábavný. Skôr som bola tri dni nasratá a ganz sauer! Nakoniec som tri týždne čakala na pin a kartu, ktorá dva týždne už bola v banke. Konečne som si vybrala najmenšiu sumu z prvého vreckového a príjemne ho utratila v Rewe a v papiernictve. Nemecký bankomat vám nedá blok o zbytku na účte alebo o výbere ani keby ste si ho vypýtali.Hoci vždy to celú obrazovku študujem a musím vyzerať ako exot, len aby som nestlačila nejakú sprostosť.

Mám sa dobre a mám tu pestrý každý deň
Bis bald


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*