Krátko do príchodu a čo sa deje

Objavil sa niekde dobrodruh vo mne aneb objavujem čaro "Couchsurfingu". Najbližší a vlastne prvý víkend v decembri strávim vo Frankfurte s Kathleen. Takže je na čase riešiť bus a ubytovanie. Následne nakúpim milión pohľadníc a rozbehnem postcrossing, aby mi prišli nejaké pohľadnice domov:)

Večere trávim s vlogmi, s blogmi, surfovaním po nete (skúšky na vodičák, objednať si miesto v aute smer domov a potom naspäť) a hlavne s čajom ! :3

Brutálny týždeň - boli tu murári, elektrikári a neviem kto ešte. Doteraz zbúrali jednu stenu, prerobili spálňu na budúcu kuchyňu, dali preč dva radiátory, medzi tým začalo snežiť, mrznúť a iné výmysly.


Do toho ochorel mladý, takže dva dni som mu plne venovala. Čo teda nebolo med lízať. Pri tom som objavila tento kúsok, čo mi pripomenul detstvo :) Aby toho nebolo málo, jedno ráno si ostrihal ofinu :D Skoro som opadla... Do toho sa ani našej malinkej ešte nevodí najlepšie :-/ Zato sa jej dobre spí pri vysávaní alebo väčšom hluku. HM našla poštu. Vinš k Vianociam pre najstaršiu z roku 2011 :D Človek si povie, že ho už nemôže nič prekvapiť. Tak určite. Napríklad pri minulom prenášaní skríň úplne zabudli na malinkú, ktorá spala celý čas v obývačke a nikto nič... Ani obraz ani zvuk. Zato začínam rozumieť kávovaru - ešte vyskúšam Lang Kaffee a zmačka som všetky gombíky.


Rozprávkové tipy: kreslený Mr. Bean (podľa mňa blbina...), Bali - výborný 10 minútový oddych, Lauras Stern (už viem, že je der Stern!), Lillifee alebo Feuerwehr Sam. Hry: Memory, Mensch, ärgere dich nicht alebo UNO/ Mau Mau.. Stále je čo, ale nie je možné si to všetko zapamätať.
Začínam si do jedla pridávať smotanu (tu sa to robí bežne - preto ma to desí), ale bez tak mi chýbajú zemiakové placky. Takže cieľ budúceho týždňa je jasný ;)
Inak na sobotu mám už naplánované voľno, tak ideme s Hahn do kina na Hunger Games (keine Ahnung, ale všetci o tom hovoria )a na obed.  Plus príchod a celkovo na Slovensko bude zaujímavá, dlhá a hlavne začne v noci.. Takže 21. decembra sa vidíme :)

Bis Bald


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*