už 10 týždňov

Beží. Hrozne to beží a skoro nič som nestihla :D Výlet do Fuldy nechávam na ďalší víkend. Skrátka som minula celé vreckové. Do soboty nám robila spoločnosť Moma, takže sme mali len menší chaos. Ďalší týždeň budeme bez Momy (žeby som konečne mohla navariť?).

Pondelok zahŕňal Fieber (horúčku) v škôlke a Laterneumzug (akýsi pochod s lampášmi). Každé ráno spravím papanicu pre decká a s malým idem do škôlky. Upracem riad do umývačky, spracem najväčšie rušivé elementy na zemi (hračky) a svoju izbu. Vážne som si nevšimla ten oznam, že v škôlke šarapatí horúčka a to som nevedela, že si poddá malého. Boah! Ten sprievod bol krásny, trval asi hodinu, po tme tie lampáše krásne svietili a následne sme dorazili na ihrisko, kde sme sa chceli! odmeniť, pretože už bola kosa ako cip. V tom sa strhlo mini peklo - plač (to tá horúčka) a následne začala aj mladá rumázgať. Takto sme šli 10 minút domov.

V utorok kvôli Fieber ostal už nie najmladší člen rodiny preventívne doma. Takže som sa poldňa len tak motkala a tvárila sa. Mladej začala vianočná Laune (nálada). Namotala malého a dve hodiny v kuse behali smer pivnica a detské izby. Našli vianočné ozdoby v krabiciach a už bolo vymaľované :D Moma nám kúsok napiekla: Martinsmännchen (postavičky Martina) a medzi tým prišla bývalá aupair Belinda u Afriky. Cool! :)

Streda na parádu aneb trochu som zahradničila (poliala som malú borovicu a rododendron - v nemčine to znie hrozne :D)a do tretej som mala off, kedy som išla do škôlky pre malého. Dlho, dlho nič, trampolína a kosa ako cip - zaujímavý oheň u suseda na záhrade, kedy sme sa nevedeli dohodnúť či to má založené na veľkej panvici a následné hodinové uspávanie, kedy sa mladý pchal mladej do izby a celé to naťahoval. Tip do budúcna: rozprávky, teplo(Heizung), farebné lampy a overené škrabkanie po chrbáte. 

Štvrtok bol light a zahŕňal desiate pre decká, s ním do škôlky a následne do pol 3 off. Potom som pádlila do škôlky (moje nohy budú pripravené na leto xD ) a o piatej smer Bad Hersfeld - kurs.

Piatok bol taký spannend. Ráno desiate, potom do škôlky/zo škôlky, kedy som stavila v Rewe (a dobre som urobila, malý chcel pôvodne ostať ešte o hodinu dlhšie), mladá mala futbal, takže o pol šiestej sme trádovali dedinou po tme. Nech už je leto!!!

Ha! a následne sobota = Frei!! Bad Hersfeld (ja sa do toho Kurparku a Kurbadu snáď nikdy nedostanem!!!). Voľno a mesto sa automaticky rovná nákupom a menšej prechádzke po meste, kedy objavím zas nejaké nové zákutia. V nedeľu je klasicky všetko zu,takže v sobotu sú obchody normálne otvorené aspoň do tretej, niekde aj do piatej a možno aj dlhšie. Akcia hľadáme podniky pokračuje.


Zuse a Duden - do štvrtka som poriadne nevedela ani ja 3:-)






Čo bude v nedeľu, ani srnka netuší. Mimčo rastie, už má dva týždne a ja sa teším na nové zážitky.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*