Nutne potrebujem voľno, horúca sprcha nezaberá

Najšialenejší týždeň (nech nepreháňam, jedná sa o 4-5 dní od pondelka do piatku ráno) asi v mojom celom dlhom živote a to som už prežila maturity, prijímačky na vysokú a jedny štátnice!!!

Pondelok ráno odišiel HD, HM bola od štvrtku v nemocnici s malou a ja som bola s najstaršou a dvoma deckami prakticky sama doma. NErátam jej frajera, ktorý sa pár krát zastavil.  Do školy dochádza busom, zo školy chodí medzi treťou až piatou . Nepýtajte sa. Nemecký školský systém neberiem, nechápem a je strašne dlhý. Má 18 a ešte dva roky bude trvať, než školu vychodí. Verrückt!

Ráno sme fungovali na akejsi výmene - o 7 som striedala najstaršiu sestru, upiekla som predpečené pečivo pre decká do školy, nachystala, vypravila - hlavne do škôlky sme chodili celý čas pešo :D a potom počkať do tri - vyzdvihnúť zo škôlky, ísť nakúpiť a smer domov (do kopca - jeden deň som takto "šlapala" tri krát).
Fakt, ešte že bolo pekne viac menej, nepršalo, tak sme boli celý čas na ihrisku až do večere.

Jedno ráno však bol ohromný súboj tj mladá si nechcela umyť zuby a vedela o tom minimálne polovica dediny rozumej krik.Nonsens. Inak si medím - mladú dala do postele najstaršia sestra a mne "ostal" mladý a on vie byť orech nie oriešok pri uspávaní. Ale vždy sa poddal spánku, nech proti nemu bojoval ako len chcel :3 Dokonca mi pomohol "sám od seba" upratať duplo v jeho izbe. Poznámka: má rád hudbu, tak som pustila z mobilu dvakrát jeho obľúbenú a bolo upratané. Bodaj by to tak fungovalo aj na mladú :D

Aktualizácia: V sobotu som opláchla prvú výplatu aj toľko očakávanú kartu. Rýchlo som si našla aj sprievod (ďakujem Laura!), inú au-pair, ktorá v meste býva, mala voľno a tak to nebol problém.


Takže vítam nový týždeň a dúfam, že bude menej šialený ako tento :) 




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*