o tom, ako hospodárime viac ako tri dni bez HP

Základný fakt - HM je v nemocnici od štvrtku. Decká ju videli cez víkend dvakrát. Bola samozrejme prítomná asistencia HD celý predchádzajúci týždeň, ktorý odišiel tento pondelok. Povedal, že príde vo štvrtok (to dúfam, večer má byť Elternabend v škole alebo v škôlke). Odbočím - Elternabend je niečo ako ZRPŠ alebo po novom som videla ZRŠ. Takže sa jedná o tzv rodičko. Tu sa koná o ôsmej večer a trvá niekedy aj dve či dve a pol hodiny! Bez srandy. Ešte som sa ho nezúčastnila (bez tak by mi polovica oznámení ušla), ale predpokladám, že účasť rodičov je tiež hojná. Takže je to rozdiel oproti rodičkám u nás.
Mne dnes, teda v utorok, prišla SMS, že HM príde domov vo štvrtok. Na druhý deň už prišli aktuálne info o príchode v piatok. Nie, že by som si sťažovala to nie. Ráno decká vypraviť do školy a škôlky nie je problém. Po škôlke sa plahočím do obchodu na nákupy. Samozrejme treba upratať (nič veľké - raz za dva dni povysávať a narvať veci do umývačky riadu). Počkať do tretej hodiny. Mladá išla v stredu o tretej na oslavu narodenín, takže do pol ôsmej som mala z polovice vystarané :D Treba kúpiť niečo na večeru a deckám na raňajky/desiatu do školy (fungujeme na predpečených? žemliach z obchodu). Pripomínam, že tu je ešte ich najstaršia sestra, ktorá chodí do školy (úlohy a zo školy chodí o piatej!!).


Počasie si vyberá svoju daň. Každý deň, čo tu prší som vždy viac vykoľajená ako obyčajne. Streda bola maximálne zabitá. Chvalabohu, že je potom.  Každopádne v utorok mi pochválil nejaký otecko na ihrisku moju nemčinu. Dúfam, že už nebudem počuť spojenie Tschechoslowakei ;) Inak sa možno zlepšujem v uspávaní mladého. Inak počúvam celé dopoludnia, keď mám čas anglické podcasty, ktoré som stiahla tak dávno a nebol čas a ani priestor pre ne. Takže trénujem dva jazyky ešte stále. 

Bis bald :)

Nápoveda: HF - host family (rodina, u ktorej som hosťom); HP - host parents/ rodičia

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*