o tom, že 11. aj 12. týždeň je chaos

... to je tak. Mesiac pred sviatkami ísť prerábať polovicu poschodia. Kuchyňa, spálňa a Speisekammer dostanú nové okná a dvere na terasu t.j. za pekného počasia raňajkujeme vonkuuuu. K tomu sa našemu bábätku nedarí tak dobre, ako sme očakávali :-/ HM trochu zabúda, takže robím "pravú ruku", k tomu malé nákupy a malého vodím do škôlky. Zas mi tvrdil, že mu je zima, ale nešpecifikoval či na nohy, ruky alebo podobne. Hlavne, že si dal štvrtok ráno tričko s krátkym rukávom. Pohoda :D

Najstaršia došla so zápalom mandlí, takže vitajte antibiotiká (pre ňu. Ja mandle už nejaký ten piatok nemám.) Už nejaký ten deň nemôžeme dostaviť tú drevenú železničnú dráhu v izbe - čo je škoda. Zato po novom spia decká v jednej izbe. Bohovia! :D Do pol hodiny ich uspím, ale čo mi to dá "námahy". V malého izbe spí mama, mimčo a cez víkendy aj HD :D Vyzerá to celé dosť komicky. Pretože malý si dal svoju matrac na zem ze všímšudy. Vyzerá to komicky a tesno :). V sobotu som zase dostala voľno. Vzhľadom na to, že za necelý týždeň začínajú v Bad Hersfelde vianočné trhy, tak si rada oddýchnem, trochu prevetrám skype a upracem si izbu.

Spomínaný sneh

Máme rušno no :)

Spoločníci na večer a do postele
Jeden deň tu dokonca snežilo - a celý deň! Ešteže bolo teplo a hneď sa roztopil. V pondelok sme ešte stihli futbalový tréning a zároveň to bola akási premiéra - prišli sme prví, predčasne a bez stresov :). Domov chodíme po tme a cez cintorín! Zato štvrtok som nemusela uspávať mládež. Takže od štvrtku do piatku som čítala jeden blog a dobre sa nato "řezala". Blogy o kozmetike, móde alebo au-pair mi skracujú dlhé chvíle aneb keď sa mi nechce spať.

Zato cesta domov je viac menej naplánovaná. Pondelok na meniny sa doladia detaily a môžem objednávať cestu.

P.S. už len vybrať darčeky od Ježiška... resp najskôr mu napísať a bude všetko dobré O:-)

Bid bald

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*