Čo ma čaká a neminie (bežný deň)

(Tož... štúdium v Čechách sa odzrkadlilo na mojej slovnej zásobe :D ) Ráno ma budí mobil (Blue - You make me wanna - hneď sa lepšie vstáva) a následne rýýýýchlo preletím FB a Twitter na mobile. Momentálne sa hýbem v čase medzi pol siedmou až siedmou hodinou rannou. Vtedy mám štádium - uvariť si rýchlo kávu, bez tak nevnímam.

 našla som pri potulkách po dedine u nás

Začne ranný boj: raňajky, obliecť, umyť zuby, očesať, desiata a nájsť topánky. Následne idem s mladým do škôlky a po ceste si spievame pesničky s doprovodom mobilu (nutne potrebujem nový). Po návrate trochu Abwasch (umyť riad aneb čo nejde do umývačky riadu) alebo povysávať (už mám grif, tak mi to netrvá viac ako 10 minút). Do 3 poobede mám (po novom) voľno - pokiaľ majú decká Betreuung. Takže medzitým môžem vlastne všetko => nové neotvorené nemecké knihy budú mať premiéru. Jupííí. Ako na to pozerám, mohla by som pohrabať lístie v záhrade a pred domom. (Mám nejaké podcasty v angline a dlhšie ako polhodinu. Konečne zistím, o čom sú. Zas budem za inteligentnú.)

Keď prídu dietky zo školy/škôlky - pričom malého vyzdvihnem zas ja, okamžite bežia hore (Mama) a následne vymýšľame, čo ďalej. Preferované sú - Spielplatz, Fussbal Training, maľovanie kriedou na cestu/chodník - ďakujem za 30-ky v obyt. zónach alebo pozeráme telku či maľujeme etc. Veľa závisí od HD, ktorý je, ale nemusí byť doma. Takže od 3 do 6 ich mám zabaviť.Keď ich treba okúpať - pol hodina minimum - okúpať dve deti a naraz nie je len tak, vzhľadom nato, že musia z vane raz von (každý druhý kúpeľ musí mať jeden z nich nejaký problém, aby mohol 10 minút revať - minule, je mi zima, predtým - tu je voda studenšia ako pri bratovi :D etc.)

Inak začínam novú epizódu "tretí mesiac" - zásoby kozmetiky z domu sa míňajú, nakupujem nové (ten pocit!) a tiež to cítiť na oblečení (práčka je určená asi na 7 kg oblečenia, to nikdy nenaplním :D)

Pol ôsmej ráno - jedno dieťa už je unterwegs smer škola. Pošlem blog do sveta a idem sa činiť. :)

Bis bald a posielam hmlisté (hmla je teraz docela hustí) pozdravy z Nemecka

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*