deň off with Kathleen

Po mesiaci som sa konečne vydala s inou aupairkou do mesta. Volá sa Kathleen, je z USA a je o tri dni staršia ako ja. Konečne som si precvičila angličtinu a zase sme toho kúsok videli.







Opäť sme navštívili Bad Hersfeld. Obehli miesta, ktoré sme nevideli a trochu sme sa spoznali. Dostali sme sa nakoniec aj k cestovaniu po Nemecku, ktoré chceme za ten rok stihnúť. Takže Hessen a celé Nemecko traste sa. Určite navštívime väčšie mestá a spoznáme iné aupair v Nemecku. Už sa na tom usilovne pracuje. Čo sa toho týka - prekecali sme celé popoludnie, až kým sme nešli na kurz nemčiny. Dokonca som jej pomohla s domácou úlohou do kurzu. To už bolo na mňa celkom moc, pretože som to vysvetľovala  anglicky a do toho som musela použiť nemčinu. No nebolo to med lízať. Zistila som, že v Amerike doner kebaby moc nevedú. Sama Kathleen bola prekvapená. Jedna z dobrých hlášok bola, že toľko nutelly ako sa posledné dva týždne TU, nezjedla za celý život. :) Milé. 
Ja osobne sa snažím dať do prevádzky bicykel, čo sa mi moc nedarí. Aj sim karta odmieta spolupracovať, takže sa nikam nedovolám. 

Bis bald

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*