ako vyzerá klasický víkend aupair I.

Klasicky v piatok večer dofrčí HD z Hamburgu t.j. na večeru bude kebab alebo čína - existujú výnimky. Jedávame zásadne spolu. Následuje naháňačka "die Hände waschen" a deti bežia do kúpeľne a medzitým sa pohádajú, kto bol prvý pri umývadle. Možnosti sú dve - skončí to plačom alebo vychechtaní vytopia kúpeľňu. Prípadne Adrian zahlási, že kde je Apfelsaft (v chladničke alebo už na stole - je závislý). Po večeri nastane voľno => naháňačka "die Zähne putzen" aneb večer v znamení hry (Autorennen), kedy rodina zasadne v obývačke - pustia sa iPhony, iPady a drtí sa... Väčšinou vyhrá mladá alebo HD, HM býva posledná resp. tretia, pretože mladý sa na začiatku otočí a ide v protismere :D

Moje dve decká chodia na futbal. Takže sobota alebo nedeľa sa nesie v znamení futbalového zápasu, kedy mám pol dňa prázdny barák. Raňajkujeme zase spolu - kedy sa zaplní stôl celou chladničkou, voňavou kávou/čajom a teplým pečivom (ich vermisse "rožky" ganz ganz doll...). Potom čakám šou s názvom - Kde mám chrániče? Kde mám ponožky? Aké ponožky? Kde mám tenisky? Máš všetko zbalené? Kde mám svoje kraťase?  Je mi to malé!!! (plač, hnev a krik) a podobne. Potom stihnú veľké nákupy, prídu domov a hneď je veselo a živo.

Je to nádhera, ale kto to pohrabe??? (jááááá! :D )
Sem tam mávam voľno. Inak mám na starosti dve malé deti - 5 ročného chlapca už 8! ročnú slečnu plus HM pomôžem s uprataním - kuchyňa/vysávanie. Dokonca mesiaca očakáva-me dokonca mimčo! Wie süüüüß!
Jeseň v záhrade

Takže jeseň v Nemecku je v cajku - dobrovoľne idem do záhrady,pozbieram pár jabĺk, hodím do kompostu a chystám sa pohrabať lístie na trávniku. (Nie, že by ma to extra bavilo, ale výhľad je božský a čerstvý vzduch mi prospeje... Ako sa hovorí.)

Bis bald

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*