Prvé dojmy

Ono.. Všetko má svoj dôvod.

Mojim dôvodom vydať sa sem a zistiť, že koľko toho z nemčiny neviem, bolo - "neviem, kam ďalej do školy." Neviem, či bolo dvakrát vtipné riešiť tento problém, zrovna v LS, kedy ma čakala bakalárka, štátnice a k tomu som opakovala predmet z minulého roku. Svoj osud som zverila aupairworldu a čakala, ako sa situácia vyvinie.

Nasledovali trochu bezsenné noci, sem tam noci bez spánku, medzi tým som sa stala tou bakalárkou konečne a nasledovalo leto bez brigády. Avšak prišiel email: "Vybrala som si teba ako našu novú aupair." Email zamiešal karty. Skúšky na vodičák a môj odchod boli natesno. Samozrejme, že stres sa musel prejaviť.

Poznámka: Pobaliť na rok do jedného kufra sa nedá! Jediné plus balenia je vyhodenie malých a starých vecí do žltých kontajnerov na oblečenie. Vznikol priestor kam dám všetko, čo musí ostať doma.Takže na vešiakov sa onedlho objavili papieriky - ???, beriem, neberiem, možno??? alebo v decembri. Inak je to výborný spôsob organizácie oblečenia :).

Ako sa dopraviť na adresu bez prestupovania - osobná autodoprava. Pohodlné, rýchle a tipujem aj lacnejšie. Osobne som moc nenaspala, pretože som sedela medzi šoférmi v strede vpredu. Zato výhľad som mala najlepší <3 Prestupovanie s batožinou ma okamžite odradilo plus prstupovať v TN, v Prahe a nakoniec v Frankfurte znie strašne alebo aj strašidelne.

Na nemeckú kuchyňu sa dá zvyknúť - už mi zemiaky v knedlíkoch nevadia, ale na slovenské parené knedle nedám dopustiť. To isté platí pre obyčajné maslo a smotanu (všade). Prehryznem fakt, že k zemiakovým plackám by si dali jablkový kompót alebo jablkovú kašu. Podobné kombinácie pridám neskôr - asi si to začnem písať ešte niekde bokom.

Bis bald

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*