práca au-pair

... čo mi dáva a berie. (Písala som večer, ale postujem doobeda - kým je čas.)

Práve som uspala mladú - trvalo mi to presne jedno CD Laura's Stern. Čo môže byť tak do polhodiny ani nie. K tomu je chorá, takže zanedlho je to u mňa. T.j. je čas na čaje, teplé ponožky a veľa ovocia. Takže do slúchatiek púšťam hlasnú hudbu a idem niečo sem zdrmoliť. Nech nezabudnem a ostane mi nejaká pamiatka.

trošku v záhrade a na čerstvom vzduchu - ideál


Trpezlivosť - pravda s deťmi to je každý deň iné - raz sú milé, že neverím a následne by som ich radšej "predala". Nie som rodič, nevychovávam - dávam pozor a som tu ako kontrola. Ako sa hovorí trpezlivosť ruže prináša - a už ma len tak čosi nevytočí (napríklad na kartu z banky čakám vyše týždňa "Auf Wiedersehen nákupy").
Jazyk v tomto prípade nemčina (na Erazmus nevydalo - ďakujem predmetu literatúra a dejiny :D Lieblingsfach) - nemčina všade - rádio, telka, deti a vlastne celá rodina, susedia a ich známi, časopisy, dve knihy na mojom stole, noviny a letáky, ktoré chodia minimálne dva razy za týždeň.. Niekedy ešte fungujem systémom "ruky nohy", ale ide to ^^
Noví ľudia - zážitky - cestovanie - začína to známymi rodiny, návštevy, na sociálnych sieťach je veľa skupín pre aupairky v krajine, zrazu narazíte na niekoho v okolí. Chystám sa trochu pocestovať - vďaka tej skupine narazím zas na nové kontakty..
Vyrásť a osamostatniť sa- rastiem každý deň, čo nie som doma. Lebo sa musím spoľahnúť sama na seba. Nemôžem na niekoho zhodiť niečo, čo som neurobila alebo na to zabudla. Nie, tak to nefunguje.

Osobný kontakt s priateľmi/rodinou doma - prežijem, veď máme internet.
Článok nebol síce prvoplánový, ale zatiaľ vidím viac plusov ako mínusov - dúfam, že mi to vydrží spolu s dobrou náladou a nadšením.

Inak bejby sa dňom, čo dňom blíži. Dni v diári škrtám ako divá, za chvíľu bude november (Ako a kedy ubehla tá polovica októbra???). Neverím. Len nech už skončia prázdniny - dva týždne v ťahu je moc. Mladú čaká cirkusový workshop 5 hodín denne celý týždeň, mladý chodí do škôlky a následne začína škôlkový a školský kolotoč odznova a mne znova začnú kurzu nemčiny a voľná cez týždeň.


Bis bald 
 poznámka: dve decká môžu zaspať v jednej izbe, ale nie v jednej posteli ("štekajú" po sebe, potom sa šteklia a jeden musí z kola von >.<)



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Innsbruck

Štvordňový trip (Zagreb; Ljubljana; Bled)

tour de Austria *Linz,Graz,Salzburg*